Alte Neue Sachen: Advent

Sonntag, 1. Dezember 2013

Advent


Meine adventliche Dekoration ist noch sehr sparsam. Die Adventszeit ist lange und es gibt noch viele Möglichkeiten die Dekoration zu wechseln, frische Tannenzweige in die Vasen stellen und mit verschieden  Blumen zu kombinieren. Ich mag sehr gern die Kombination von Nadelbaumzweigen und frischen Blumen. 
So habe ich auch mein Adventgesteck arrangiert. 

Es ist meine Einstimmung auf die Weihnachtszeit:)



















Moje dekoracje adwentowe są jeszcze dosyć oszczędne;) Okres adwentu jest długi i mam jeszcze wiele sposobów i możliwości na zmianę dekoracji,  świeże gałęzie sosnowe w wazonach i świeże kwiaty. Bardzo lubię połączenie drzewek iglastych i świeżych kwiatów. 

Tak więc wygladają moje pierwsze dekoracje adwentowe:)


Ich wünsche Euch eine wunderschönen 1. Advent!

Kasia




12 Kommentare:

  1. Kasiu, szafeczka i "badylek" owinięty łańcuchem świetlnym mnie powaliły:-)
    Uwielbiam stoły "saute", bez obrusów, ja teraz mam taki brzydki, że muszę zaścielać kawałek tkaniny:-)
    Piękne deco:-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Madziu, tego dragala przynioslam w zeszlym roku z lasu, wiec to powtorka, ktora bardzo nam przypadla do gustu:) Stol jest w wiekszosci czasu nie nakryty, ale od wielkiego swieta nakrywam obrusem;) Czasami lubie bardziej odswietnie;))
      Usciski:*

      Löschen
  2. Kasiu, przepiekne (ta szafeczka vintage) ... dekoracje i migoczace swiatelka :*******

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Aniu, prostota bardzo mi sie podoba;) a swiatelka sa nieodlacznym elementem adwentu:))

      Löschen
  3. Es sieht ja wieder richtig toll aus und macht Lust auf mehr

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke Simone:) Hast Du einen Weihnachtskalender für Betty und Flo gebastelt?
      GLG

      Löschen
  4. Uwielbiam Adwent i wiem, ze Ty rowniez :-) Klimat u Ciebie niesamowity ♥
    Usciski

    AntwortenLöschen
  5. jestem zauroczona prostota i elegancja Twoich dekoracji.... pieknie jest .....
    Pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Gosiu, dziekuje Ci za te piekne slowa:)) Do zobaczenia w poniedzialek!
      Usciski:*

      Löschen
  6. O! rzeczywiście Kasiula! gałąź wypisz wymaluj identyczna :D ale fajnie:)))

    AntwortenLöschen